Smuleliten

14 april 2009 - Mår skam

Kategori: Secondhandbarn

Femtiosex kilo senast jag ställde mig på vågen. Jag går upp hela tiden - inte jättemycket men stadigt. Hur fan är det möjligt? Jag simmar en kilometer på badet. Och jag simmar minst tre gånger i veckan. Äter gör jag som vanligt men mindre socker än jag brukar göra. Känner mig helt maktlös nu. Kläderna passar inte längre - nästan alla byxor är för små. Vad fan gör man? Jag har inte ändrat min livsstil till något annat än det hälsosamma.

P.S jag äter inte ens panda - som säkert är mycket fettbildande.

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Muskler väger mer, så det är muskler du fått av all simning! Var stolt över att din kropp fungerar!

    2009-04-14 | 19:08:50
    Bloggadress: http://rainred.blogg.se/
  • elinleticia säger:

    Camilla: Jo, men borde jag inte stabilisera vikten då, snarare än gå upp? Hur mycket muskler kan det bli, det känns som om jag inte har någon kontroll alls.

    2009-04-14 | 21:33:01
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: