Smuleliten

17 augusti 2009 - GLÖM INTE

Kategori: Lyckligmapp

OVANSTÅENDE ÄR INTE MIN BILD UTAN INSIPRATIONSBILD JAG HITTAT PÅ NÄTET.
Glöm inte, att många av mina bilder förpassas till min nya fotoblogg med inspiration och annat sinnligt underbart. På smuleliten.blogg.se kommer i fortsättningen troligen bara originalbilderna publiceras, men det är på agador.blogg.se som jag leker. Där kommer alla exprimentbilder upp - så lägg agador.blogg.se i favoriter så ni inte missar något.

P.S Agador är lite en skattkista med inspiration. Jag var osäker på om jag ville dela med mig av hela min bildskatt som jag under många år samlat på internet. Men jag bestämde mig för att det skulle vara värt det. För bilderna ger sån glädje och uppmanar till kreativitet på alla plan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: