Smuleliten

9 juni 2009 - Datorstädning

Kategori: Vardagligheter

Fan, min dator är proppfull med stuff som måste bort. Jag skriver ut dem på cd-skivor och sen glömmer jag vad jag la över. Och varje gång jag gör det är jag lika övertygad om att jag kommer minnas "den här" gången. I övrigt har dagen varit okej. Jag fick godkänt på min judisk mystik tentamen! Jag har varit och simmat och fotograferade tidigt imorse. Och jag har uppdaterat min status på fotosidan respektive modellbilder till silver/guldmedlem - så jag kommer få behövlig kritik på mina bilder och utvecklas. Vad övrigt är - är okej.

Kommentarer

  • Emil säger:

    Din födelsedag kommer ju upp snart, du kanske önskar dig en extern hårddisk, vet, sjukt tråkigt, men kanske praktikst, eller du vill ha ngt från staterna? =)

    2009-06-10 | 17:02:15

Kommentera inlägget här: