Smuleliten

5 september 2009 - Födelsedagsparty för mig hos Ebba-Kristina

Kategori: Lyckligmapp


Min trettioårsdag var en katastrof, men säg den som gnäller när ens vänner firar ens födelsedag någon vecka därpå. Precis innan vår lilla semesterresa åkte vi till Ängelholm och Ebba-Kristina och Anders, där Dennis mötte upp och vi åt en sagolikt god picnic och jag fick massor av fina presenter. Från Dennis fick jag Wall-E wiispelet (och min glädjeyra kan man beskåda på facebook . Från Ebba och Anders fick jag en illustrerad upplaga av Pratchetts "Hogfather" - som gjorde mig överlycklig. Min älskade man gav mig tidigare under veckan den bästa presenten av dem alla: biljetter till Eddie Izzards show i höst - som även E & A kommer gå på! Det var en mysig seglats och här kommer lite bilder. För att se bilden på Ebba-kristina i färg så får du kika in på agador.blogg.se - jag är rätt nöjd med den bilden! Joltburkarna älskar jag...både bild och innehåll! Jag har nästan glömt hur joltfixerad jag var för ett par år sen. När man väl börjat så är det svårt att sluta!

Nå, puss och tack mina vänner för att ni gjorde firandet så fint och för att ni är som ni är!




Kommentarer

  • ebba kristina säger:

    Nämen, där är ju jag på bild ;) !!! Riktigt sköna bilder!

    Ha en fin söndag!

    Kramar från Ebba

    2009-09-06 | 11:28:22
    Bloggadress: http://www.ebbakristina.com

Kommentera inlägget här: