Smuleliten

23 december 2007 - Kramkalas

Kategori: Vardagligheter

327375-725
Vem står utanför vår dörr och vill kramas på dan före dopparedan?
Jo det gör liten
Vem tycker kamran är rolig att sätta tassarna på?
Jo det gör liten

Snart kommer Mille och vi ska byta julklappar. Lång natt utan sömn gör mig lite vadderad i hjärnvindlingarna, men jag lever iallafall. Imorgon ska vi till Ugglan och därefter till Axel för att dra med oss honom hemåt (rep, vattenpistol och gulliga hot) och sen blir det juleafton här hemma. Idag ska jag försöka hålla mig vaken till kvällen och jag ska läsa vidare i min lutherska latrin lunta. Därtill ska jag jobba med "Året i bilder" och Lettura. Jag har massor av recensioner som måste skrivas. Igår läste jag ut "Trollkarlen från Lublin" så nu börjar de oskrivna recensionerna tippa över. God jul och frid till er alla.

Kommentarer

  • Kirsi säger:

    Önskar dig en god jul och ett gott nytt 2008!

    2007-12-23 | 16:58:11
    Bloggadress: http://kirsi.blogg.se

Kommentera inlägget här: