Smuleliten

29 april 2008 - Vårkväll på Noa Noa

Kategori: Mode och skönhet

327375-1201
image1202Jag och Freddi kom precis hem från en ganska inspirerande kväll på Noa Noa i Malmö. Det bjöds på vin och tilltugg, samt modelluppvisning av nya sommarsäsongens kläder. Vi fick varsinn liten sminkbörs (Freddi kommer säkert använda sin mycket ofta .) och en solfjäder. De utsökta spenatpajerna var mycket uppskattade av alla noa noa fantaster som fyllde lokalen. Uppvisningen var dock inte hundra. Barnen som var med var klart duktigast! Egentligen var det bara en modell som fick mig att dra efter andan (se modellen överst till höger). Höggravid var hon NOA Noa konceptet personifierad. Annars var visningen lite väl splittrad för min smak. Vissa av modellerna verkade inte särskilt inspirerade och någon hade till och med glömt att knäppa gylften *Elindrygdryg*. Faktum var att jag hade tänkt spendera upp till 1000 kr under kvällen, men kom hem utan ett enda klädesplagg. Det händer inte särskilt ofta! Men å andra sidan fick jag ett sug efter en viss randig kostymjacka som jag dregglat efter sedan två månader tillbaka...så vi får väl se hur länge de där 1000 kr:na stannar kvar i plånboken.

En av bilderna på modellen överst blev så himla fin. Visar den här bredvid så ni kan se exakt hur vacker hon var. Jag blev lite andlös!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: