Smuleliten

2 augusti 2008 - Sjukt trött hela tiden

Kategori: Vardagligheter

Har städat en massa, skrivit brev till farmor, mormor & morfar (ska bara skriva ut dem på datorn). Har också lagt ut alla recensioner som lagrats här istället för på Lettura under de månader som Lettura varit ur funktion. Men nu är allting klart! Vidare har jag hängt upp en massa kläder och nojjat över hur kvavt det är. Mille kommer vid sju ikväll och jag ska be honom om lite hjälp med festprogrammet. Men fram till dess kommer jag nog lägga mig och sova. Jag säckar ihop mest hela tiden så bättre att jag sover på riktigt än slöar hela dagen.

Kommentarer

  • Fia, säger:

    Hej. Hoppas du har en trevlig lördag.

    Kika gärna in på min blogg, jag har en del roliga klipp och filmer där.

    Många kramar

    Fia

    2008-08-02 | 15:26:37
    Bloggadress: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: