Smuleliten

6 augusti 2008 - Sjuk

Kategori: Vardagligheter


En del av förklaringen till varför jag mått så jävla dåligt på sistone är definitivt att jag är sjuk. Jag har feber och ont i halsen. Det är väldigt ofta så att jag mår som sämst psykiskt när det är något kasst på gång fysiskt. Jävligt dåligt tajmat den här gången. Men på sätt och vis lite skönt också att veta att en del av skiten kommer försvinna. Nu ska jag gå och lägga mig. Jag har gjort klart bröllopsåsnorna, sytt i knappar i Freddis väst, samt nästan alla placeringskort. Om jag orkar följa med imorgon så får jag se vad mer jag kan fixa - blir jag hemma så kommer jag ta hand om bröllopsprogrammen.

På bild: Agador, en sällsynt bra bild på en svart katt. Det kanske var den blårutiga bakgrunden som gjorde det? Han är ju BATMAN! - Den riktiga, töntiga, superhjälten - inte den svåra Balefiguren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: