Smuleliten

2 januari 2007 - Jag har slutat raka benen :)

Kategori: Apsalut

Okej, nu ska ni få höra. Jag var blott elva eller tolv när jag började raka benen. Det var en sån där självklar sak att göra, så självklar att jag inte ens reflekterade över det. Lurviga ben? Bara om det var rave-benvärmare! Och sen gick åren. Och det fortsatte vara självklart. Tills för ungefär fyra månader, då jag fick en tuppjuckig idé! Jag började fundera över hur lurvig jag KUNDE bli, om jag bara "sparade". Skitkul. F är inte direkt någon som ylar om att hans tjej ska vara på ett visst sätt. Det räcker med ett par sjyssta tuttar och sexig blick. Och tänk det har jag! Och vinterklädda ben också! Jag vet fortfarande inte om det växt "klart", men om några veckor borde det väl märkas. Och då ska jag ta ett par bilder. Det är ju fan facinerande att man som tjej kan gå genom livet utan att veta vad man KAN göra om man bara har lite chimpansgener i kroppen.

Jag är en praktiserande forskarfeminist :)

Kommentarer

  • Elin säger:

    måste tyvärr säga att det är målbilden, även om jag önskar att det var den nuvarande sanningen :)

    2008-01-02 | 00:44:30
    Bloggadress: http://prinsipesans.blogg.se
  • Hosanna säger:

    Störtskönt!!! :)

    2008-01-02 | 09:56:39
    Bloggadress: http://hosannas.blogg.se/
  • Malle säger:

    nja...........min ganska grova och mörka hårväxt gör sig inte riktigt mot det mjölkvita skinnet *s* Jag rakar nog ett tag till.

    2008-01-02 | 11:09:36
    Bloggadress: http://malin.priv.se
  • Elinleticia säger:

    Elin: Nästan så jag greppade det, för annars hade du haft världens absolut skummaste kroppsbild :) men lycka till jag tror du kommer fixa det bra. Första steget är att ta ett steg.

    Hosanna: Ja visst är det. Det finns ju inga gränser vad man kan utforska om man är lite knäpp

    Malle: *fnissar*....undrar du ändå inte om det skulle bli korskruvslockiga saker om du bara lät det växa?...Någonstans måste ju även du bäva inför mystiken :)

    2008-01-02 | 11:58:10
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se
  • Veronica säger:

    Moahahaha! Du är ju störtskön! :D

    Själv har jag världens märkligaste be(n)håring. Insidan av underbenen är glest beväxt med mörka och styva strån medan utsidan och baksidan av underbenen
    är beväxt med enstaka mjuka ljusa fjun. Hur f*n är man konstruerad egentligen? (Eh, hur lät den där meningen? Jag är helt burrig efter att ha tagit migränmedicin för en si så där 20 minuter sedan.)

    Nej, om man skulle gå och ta lite mer migränmedicin... Det är väldigt synd om mig idag. ;)

    2008-01-02 | 15:32:44
    Bloggadress: http://www.smultronblomman.wordpress.com

Kommentera inlägget här: