Smuleliten

15 juli 2008 - Hektisk dag

Kategori: Vardagligheter

Vi har varit inne i stan och framkallat bilder som vi ska ha med till Arvika. Så har vi också köpt en kakform så vi kan baka mjuk pepparkaka och hunnit med att skratta en massa. Det är alltid bra. Men jag har så jävla ont i hela ryggen. Det beror antagligen på att revbenet börjar läka nu, men jag går fortfarande på starka värktabletter för det gör ont så fort jag gör en ovarsam rörelse. Imorgon startar vi upp supertidigt och åker iväg med Öresundståg till Göteborg - sen återstår tre byten! Men det är en väldigt billig resa och vi bor flott som bara den! Vill inte trötta ut mormor & morfar men vill krama om och visa bilder från festplatsen och visa bröllopsklänningen ( som tyvärr är halvfärdig - massor av saker som måste åtgärdas!). På hotellet finns bubbelpool och vanlig pool och herregud som jag tänker utnyttja det! Och frukosten får mig att dreggla redan nu - verkar finnas i stort sett allting du kan föreställa dig, från tio olika sorters flingor till korv, bönor och äggröra! Sånt älskar jag.

Nu ska jag pausa lite och vänta in Freddi som är på ICA för att köpa ingredienser till kakan. Egentligen är jag supertrött, men ska sätta mig med klänningen och visa lite sisu.....(bild från Delias.com)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: