Smuleliten

23 juli 2008 - Säljer hela min NEMI samling!!!

Kategori: Vardagligheter

Gillar du NEMI? Jamen det är klart du gör! Det gör jag också, men nu har jag insett att mina tidningar som samlat damm i hallen i tre månader faktiskt inte kommer bli lästa mer. Så jag säljer ut rubbet! Allt som allt är det 24 tidningar i perfekt skick som spänner från det första nr år 2003 till något nummer från förra året. Du kan buda på auktionerna om du klickar dig till mitt konto på Tradera (klicka på bilden så kommer du till den första auktionen. Jag säljer också ut diverse Noa Noa kläder och en otäck gammal docka som säkert har samlarvärde för andra än mig :)

Så är det.
Idag fyller pappa år. Jag skulle vilja ringa och gratulera, men samtidigt så är det onödigt att riva upp skiten igen. Om du läser det här Pappa, så vill jag iallafall säga grattis på födelsedagen!

Nu ska jag fortsätta sy på bröllopsklänningen och måla min bröllopsväska! Dagarna drar iväg läskigt fort och snart är det den 8 augusti.

Bara en viktig sak till - Sluta gör reklam för era bloggar i min blogg utan att läsa vad jag skriver! Med en omtänksam kommentar som visar att du läst inlägget - så kommer du längre! Jag går nästan alltid in och skriver något tillbaka om det är en uppriktig kommentar. Men de senaste spamningarna av brudar som är typ 17 och skriver om sitt spännande liv i stan och läckra killar - kommer raderas eller hamna på min FYFYlista!!!! Och det vill du väl inte? .)

Kommentarer

  • E säger:

    Ser fram emot att få se en FYFYlista xD

    2008-07-23 | 16:00:39
  • Elinleticia säger:

    E: Den skulle bli hemskt lång och dessutom skulle idioterna få oförtjänt reklam, vilket jag fattade efter att ha suttit och skrivit ett tag på ett inlägg om hur jävliga dom är. Så jag säger nog bara Fy fy. Förresten är jag fanimej förskräckligt rörig angående bröllopet. Lördagen vet jag inte riktigt om jag kommer hinna för jag har så himla mycket att göra. Hoppas det är okej isåfall och att du kanske kan komma över hit en liten stund?

    2008-07-23 | 18:36:23
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: