Smuleliten

4 juli 2008 - Ont

Kategori: Vardagligheter

Snygg doktor, starkare värktabletter, mer läsande, lite dvd-röj i Staffanstorp  +ännu mer smärta. Påminnelser om vad snygga doktorn sa - nämligen att en spricka i revbenen ofta har en smärtkulmen på sju dagar. Det kommer alltså med största trolighet bli värre de närmaste dagarna - innan det vänder. Det är ingen höjdare direkt och imorgon är Freddi på jobbet hela dagen så jag måste klara mig själv. Om jag orkar ska jag skriva en massa bokrecensioner. Om jag inte orkar ska jag läsa en massa böcker och gnälla i ensamhet.  

Kommentarer

  • E säger:

    Inte helt ensam, jag kommer förbi en sväng ju =)

    2008-07-05 | 00:27:40
  • Kirsi säger:

    stackars dig, jag lider med dig...! tänk att det kunde gå så illa, min ena misse gör ju så jämt på mig använder min bröstkorg och mage som språngbräda upp på en hylla ovanför sängen...trodde jag skulle kunna ha den hyllan ist för sängbord, gissa om jag trodde fel big time??? just det, den var ju till för KATTERNA såklart...!! vad annars liksom?suck

    så inga grejor vågar man ha där uppe annars har man dom i nyllet snart...typ väckarklocka, en blomma, lite prydnadssaker...nono!



    men krya på sig i alla fall!!

    kram kirsi

    2008-07-05 | 08:26:51
    Bloggadress: http://kirsi.blogg.se/
  • mana säger:

    baby <3 förresten, gällande i höst. om du orkar ha mig hos er lite längre så har mina föräldrar sagt att de kan åka och lämna mig en helg och hämta mig helgen efter.

    2008-07-05 | 13:41:01
    Bloggadress: http://manamonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: