Smuleliten

13 november 2008 - Peppa mig själv

Kategori: Vardagligheter

Jag har idag, trots begynnande brakförkylning:

1. Varit på Willys och hämtat ut paket från London med Noa Noa prylar.
2. Promenerat en bit av vägen för att få min dagliga dos ljus
3. Hämtat ner Max och hindrat honom från att riva lägenheten
4. Dammsugit hela lägenheten (Max hatar dammsugaren alldeles fundamentalt)
5. Packat ihop de kläder jag ska ha under fotosessionen med Nils Nordin i helgen
6. Skrivit brev till Mana (för jag fick ett av henne idag :)
7. Tvingat mig själv att fråga Max riktiga mamma och pappa om de kan kolla till katterna i helgen och gett dem min nyckel! Denna punkt på listan var den som tog mest kraft för jag hade redan ångest - och jag pallar egentligen inte att prata med folk när jag ligger nedtryckt mot marken och bara försöker andas.
8. Fotat och lagt upp ännu fler auktioner. Vi har nästan 100 auktioner ute, dock inte på vårt vanliga konto eftersom vi inte vill locka dit ovälkomna besökare! Men om du kära läsare är nyfiken på vilket vårt nuvarande konto är - skicka ett mail så hör vi av oss. Anonyma mail besvaras dock INTE.

Nu har jag en del saker som måste fixas innan kvällens slut:
1. Packa vanliga kläder inför resan, smink och dylikt
2. Kamera, laddare och mikrofon för CI:n ska också packas ner
3. Leta efter alla de Cds som vi ska ha med oss under bilfärden upp
4. Skriva ut bild på Limpan och Greebo
5. Hämta upp Agadors bilväska och se till att det finns koppel och grejer med.
6. Ställa fram mat så Max matte och husse ser det - och dessutom skriva en lapp som förklarar varför det bara är TVÅ katter i lägenheten istället för tre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: