Smuleliten

24 oktober 2008 - Tråkigt men ambitiöst utan Freddi

Kategori: Vardagligheter

Livet är rätt trist när Freddi jobbar dubbelpass för att vi ska ha råd med resan i november. Jag har städat, tvättat, vikt tvätt och varit på banken. Det blir en uppgradering för Precious. Det känns som en bra investering. Idag droppade det in ungefär 1500 kr på tradera-kontot och det ligger fortfarande många godbitar ute (klicka på bilden för att komma till mina auktioner). Det är alltså en Canon Digital EOS 1000D m/18-55mm som jag tänker lägga vantarna på, och inom kort för att kunna ha den under Polen-resan.

Idag har jag också kostat på mig en pyamas från Xmas-kollektionen på Noa Noa. Den är av flanell och grymt mysig att sitta och läsa i. Så jag ska fortsätta med det nu. Läsa alltså. Jag har en Falkenland på gång och sen måste jag fortsätta plugga NT.

Kommentarer

  • kajsa säger:

    Jag skulle också resa i november. Men det blir inte alltid som man tänkt sig..

    Men Canada ligger som en hägring jag snart kan ta på i fjärran. Bara några månader till.

    2008-10-25 | 12:16:08
    Bloggadress: http://aenigma.blogg.se/
  • elinleticia säger:

    Oj! Canada. Spännande, dit vill jag också åka någon gång. Mina resor är lite mindre :)...först till Stockholm för att träffa goda vänner och sen studieresa till Polen.

    2008-10-25 | 12:35:46
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: