Smuleliten

2 september 2008 - Christer & jag

Kategori: Lyckligmapp

År 2006 opererades jag med CI. Det var en omstörtande tid. Det tog en månad innan vi kunde koppla in processorn (som är det faktiska redskap som behövs för att man ska kunna höra). Christer hade nyligen börjat jobba med Cochlea -implantat. Han var jättegullig och stöttande under den här tiden. Häromdagen fick jag höra att han ska ta tjänsteledigt. Jag ville ge honom bilderna från det tillfälle då jag hör igen - första gången på tio år! Så jag smet in där idag och passade på att byta spolen som kraschat fram och tillbaka under några veckor. Här är bilden på oss. Jag önskar Christer all lycka i framtiden och hoppas att alla patienter får möta såna älskliga ci-tekniker som Christer!

Kommentarer

  • Lena E säger:

    Han är "min" med och jag kommer att sakna honom!! :((

    Jag vart hos honom i måndes och fick oxå byt min processor.



    Kramen

    Lena, i Malmö

    2008-09-03 | 12:53:05

Kommentera inlägget här: