Smuleliten

9 september 2008 - Den nya Norton

Kategori: Dylika dumheter

Jag har alltid hört sägas att Edward Norton är den man som killar skulle vilja ha sex med om de var tvungna att välja någon (och ofta skulle dom inte behöva tvingas ens). Jag vet inte varför, men så är det. Jag skulle själv sätta på honom.
Men enligt denna artikel i Aftonbladet är nu tronen hotad.

Listan ni ser här bredvid visar vilka 10 romantiska filmer killar helst skulle vilja se. Något som artikeln dock inte noterar är att Hugh Grant  är med i fyra av dessa filmer. Jag ser ett mönster och detta mönster säger att Mr Grant är den metrosexuelle killens nya gosedjur.
Vad annat kan man dra för slutsats än att det är Hugh Grants charmiga, lätt bortkomna brittiska leende som var kille vill pussa. Vad annat kan orsaken vara än att var hetrosexuell kille vill rufsa till hans busiga lugg och säga: "Jag ska ta hand om dig":

Visst är det så. Hugh grant är var homofobs homosexuella fantasi.
Beviset låter tala för sig själv.

Kommentarer

  • Ingells säger:

    Hahaha, vilken härlig teori! ;)

    2008-09-10 | 08:14:13
    Bloggadress: http://ingells.blogg.se/
  • elinleticia säger:

    Ingells: Det är Freddis teori - inte min. Jag tror inte på ett ögonblick att killar vill ha Hugh Grant. Däremot har jag sett massor av killar som får något vått i ögonen när de pratar om Edward Norton. Så jag tror faktiskt att konkurrensen är rätt stor ifall Grant ska komma in med sitt snea leende och charma boysen.

    2008-09-11 | 12:56:13
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: