Smuleliten

25 augusti 2009 - Inte lika nervig

Kategori: Vardagligheter


Vännen M har hört av sig. Inte arg. Lättad. Min andra vän M som jag varit orolig för ett par veckor har vi också fått kontakt med. Dråpliga tragedier har hänt även i hans liv, men han lever och är efter omstädigheterna okej. Det är jag också när jag vet att de mår bra. Kattungen ´´´´´´´´´´´´´´´ som precis skrev det där...lystrar fortfarande inte till något namn. Det gör det svårt att prata om henne, hon är liksom bara "du där" eller "nej du får inte vara där.....nej sa jag" och även om vi använder det väldigt ofta, så låtsas hon lika ovetande som en politiker i presskonferans efter att ha blivit tagen med byxorna nere. Vi får se vad som händer.

Igår var jag på upprop på Hvilan. Det verkar bli en trevlig grupp. Men då jag är sjuk och tolkar inte fanns förrän nästa vecka blir jag hemma. Jag ska gå på mässa på torsdag men det är allt. Igår provade jag att gå på kryckor för första gången och det gick bra. Det gör ont efter ett litet tag, och därför behåller jag rullstolen för stora förflyttningar - men kryckor gör mig rörligare och det känns så himla skönt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: