Smuleliten

23 januari 2009 - Vår hos Gudrun Sjödén

Kategori: Mode och skönhet

Snäppet mognare än Noa Noa och vår egna svenska krutgumma! Gudrun Sjödén har hållit på herrans massa år. Hennes kläder förknippas ofta med konstnärliga tanter - men passar de flesta fria själar. Man blir glad av Gudrun Sjöden och det är ändå huvudsaken! Tyvärr är det alldeles för dyrt för mig så jag passar på att fynda på reor. Men som inspiration är Gudrun inte bara grädden på moset utan körsbäret! Klicka på bilderna för att komma till sidan.

Jag blev fullständigt förundrad över den vackra svarta modellen! Hon stack verkligen ut. Tyvärr såg jag ingen prislapp på henne :) ....men hon kanske redan är tingad?

Kommentarer

  • EvaP säger:

    Du...bilden uppe till höger, de kläderna landade hemma hos mig i dag. Jag får ta mina sparpengar. Ibland får man lov att vara tokig.



    Byxorna är i siden och med tröjan så blev jag riktigt fin. Det hade vem som helst blivit, men jag kände verkligen att det materiella höjde fredagkvällen!



    Nu ska jag i säng.



    Kläderna kommer jag att ordna som en liten utställning så att jag kan kolla på dem fram tills dess att det blir vår och varmt. Då ska jag använda dem, gå omkring i Bromölla och vara skönt cool.



    2009-01-23 | 22:29:38
    Bloggadress: http://monkeytoys.com/evasfotodagbok

Kommentera inlägget här: