Smuleliten

20 juli 2009 - Glad fotograf!

Kategori: Modellbilder

En av modellerna jag fotade skickade ett meddelande via modellbilder och hälsade att hennes familj älskade bilderna och planerar att skriva ut dem! Hon och jag plåtade i max tio minuter och ändå blev det så bra. Just nu är jag en boll av leende! Jag kände mig lite underlägsen de andra fotograferna på träffen. De hade megadramatiskt stora kameror och släpade med blixtar, reflexskärmar och tusen andra saker. Själv hade jag bara kameran och jag hade glömt min portfoliobok, så att det gick så bra ändå är skönt! Jag har redan anmält mig till nästa träff, men kommer lägga mer krut på enskilda sessioner. Härnäst blir det med en modell som man kan frontalkrocka för! Vi ska köra en session i nästa vecka, troligen med både makeupartist (som i de blixtrande kretsarna kallas för "muor" och en hårstylist. Sen hoppas jag på att få jobba med Violeta och Elina igen - och en bebisfotografering har jag också inbokad inom kort. Går det så går det!

p.s bilden är en gammal självporträttbild som jag tog under temat "raka"
Titta på fler bilder och mer inspiration på agador.blogg.se

Kommentarer

  • Anna säger:

    En god fotografs talang sitter inte i utrustningen, en "ækta" fotograf tar bra bilder med en vanlig kompaktkamera med en megapixel. :)

    2009-07-23 | 21:40:16
    Bloggadress: http://theolinda.se

Kommentera inlägget här: