Smuleliten

27 juli 2009 - Lyckad plåtning

Kategori: Modellbilder

Plåtningen med Hien gick väldigt bra. Vi tog ansiktsbilder, temabilder och glamour. Sammantaget blev det runt 50 bra bilder varav två tveklöst hamnade i min portfolio. Hien är ett stycke dynamit framför kameran. Det är bara att ladda och skjuta. Tacksamt! Men efteråt kände jag mig rätt mör. Ryggen värkte och att sitta på hästryggen i några timmar imorgon känns inte lockande - iallafall inte just nu. Så jag ska bädda ner mig och ta en värktablett och vakna lycklig och hästgalen imorgonbitti.

Bilder från plåtningen kommer läggas upp i helgen - även om denna maskbild inte hamnade i vår "besfof" mapp så ville jag visa upp den för maskens skull. Dessutom blir jag mer och mer förtjust i den för varje gång jag sätter igång datorn!

Kommentarer

  • yjily säger:

    Hej hej!

    Oh tack själv du!

    Själv kom jag precis hem från utemys med tjejerna :)

    Jag blev jätte nöjd och tack för de fina orden.

    Tack tack själv du!

    Kramkram. SEr fram emot helgen!

    2009-07-27 | 23:37:15
    Bloggadress: http://yjily.blogg.se/

Kommentera inlägget här: