Smuleliten

15 mars 2009 - Vårens läckraste dojjor

Kategori: Mode och skönhet


Dreggel dreggel. I vår har de flesta affärer äckligt söta skor till salu. De skriker på mig att jag måste köpa dem. Räligt rara men snuskigt svårt att säga nej! Inte ikväll älskling, jag har skoskav! Själv  har jag slagits av 70-tals feber. Jag vill ha lappade stövlar (Ellos), psykadeliska träskor (have2have.se) och folklore underverken på andra raden till vänster. Det värsta är de överkomliga priserna. Det vore lättare att motivera ett NEJ om de kostade några tusen. Men attans skoskaft hamnar dessa på 300-700 kr. Topshop, Ellos, HM, Noa Noa och have2have, silence I kill ye!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vart har du hittat de röda på översta raden? Så himla snygga!!!

    2009-03-16 | 17:17:09
  • Anonym säger:

    Det var fillan som skrev om skorna, men namnet föll bort :-S

    2009-03-16 | 17:18:33
  • elinleticia säger:

    Fillan: De båda översta skorna med remmar är från Topshop och jag är också såld på dom!

    2009-03-16 | 17:26:52
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: