Smuleliten

24 maj 2009 - Tänkvärd blogg

Kategori: Film och media

Efter allt tjafs på modellbilder kring SS-fotosessionen har jag tappat lusten. Inte nog med den skit jag fått av anonyma personer på bloggen. Det här känns inte bra. "Hitler är död" säger folk, samtidigt som de i samma mening berömmer honom för att vara "cool". Mitt och Freddis agerande kallas för moralpanik och jag känner att stämningen börjar bli riktigt obehaglig nu. En positiv grej som hänt är dock att jag hittat en blogg med riktigt bra och sakliga inlägg om allt möjligt. Här nedan adressen till denna. Jag kommer följa den kontinuerligt.

Kommentarer

  • Nattsyster säger:

    Fan ibland är det synd att man inte är med i modellbilder längre... jag ser inte sessionen så jag kan inte ens bilda mig en uppfattning :/

    2009-05-24 | 22:02:11
    Bloggadress: http://www.nattsyster.wordpress.com
  • Hanna B säger:

    Stort tack för snälla ord och länk! värmer att någon gillar att läsa vad man skriver :)

    2009-06-03 | 22:39:00
    Bloggadress: http://avva.wordpress.com

Kommentera inlägget här: