Smuleliten

10 september 2009 - Besök Agador.blogg.se

Kategori: Film och media

Några kanske märkt det men denna blogg håller långsamt på att läggas ner, eller snarare förflytta till ett annat ställe. Smuleliten kommer finnas kvar med sina recensioner, personliga betraktelser, kort och gott mitt liv. Men agador.blogg.se blir plattform för mina bilder. Så dessa flyttas nu långsamt (för det finns så himla många) över till agador. Förhoppningsvis kan jag tömma hela min fotofrenesi mapp med tiden.

Ni som fått bloggadress i skolan, om ni misstycker till att jag publicerar en bild på dig och vill att jag tar bort den, kontakta mig på [email protected]  så gör jag så omedelbart! Och ni som gillar bilderna och vill se fler....

tramp tramp tramp
iväg till

agador.blogg.se
Vidare är det även där en nyhet presenteras nämligen DAGENS BÖN. Jag vet inte exakt hur frispråkig man får lov att vara men mina böner är både allvarliga och humoristiska. Och förhoppningsvis också inspirerande.


NOTERA DETTA ÄR INTE MIN BILD!!!! BARA ÄLSKADE DEN NÄR JAG SÅG DEN ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: