Smuleliten

8 september 2009 - Långsam övergång

Kategori: Lyckligmapp

I förlängningen är det meningen att jag kommer blogga på agador.blogg.se som framför allt är en inspirationssida med vackra bilder, mina egna fotografier, tips på vackra kläder, roliga prylar och andra ytligheter. Denna blogg kommer bli renodlat personlig och troligen lösenordsskyddad.

Det är ett hett tips att göra agador till en favoritlänk, för det är där mina bilder kommer publiceras och där kommer jag ha mitt hjärta. Med agador.blogg.se ville jag skapa en blogg med mindre text men massor av skönhet och glädje. Och jag vill ha DIG med i den processen! Så fjanta dig iväg till min nya blogg och skriv några rader - lägg den i favoriter, för du kommer inte ångra dig!

PUSS

Kommentarer

  • Fillan säger:

    Jag hoppar dit. Hoppas att jag får vara kvar här också, eftersom jag följer dig dagligen. Kram

    2009-09-09 | 08:08:52
  • Ceriadwen säger:

    agador är numera en favorit. :)

    2009-09-10 | 18:51:01
    Bloggadress: http://ceriadwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: