Smuleliten

17 november 2007 - på jakt efter mina rötter

Kategori: Secondhandbarn

image578
Vi har jobbat mer och mer med att lägenheten ska kännas som vår. Att den ska vara så där speciell att det känns som att komma hem. Då och då tänker jag lägga ut lite bilder på detaljer i vårt hem som jag jobbat lite extra med. Här ser ni bild från vårt sovrum. Den vackra byrån har jag fått från Emil och hans familj. Böckerna har vi jobbat med på Erikshjälpen och gjort fonder av. Bilden har Jan Saudek (min favoritfotograf) tagit och för mig symboliserar den min längtan efter min riktiga mamma och pappa - mina rötter i Colombia. Så gör också leksakselefanten som jag ska ge till min förstfödda.

Kommentarer

  • Malle säger:

    jättefint!

    2007-11-18 | 10:53:23
    Bloggadress: http://[email protected]
  • E säger:

    Ser så himla varmt o skönt ut =)

    2007-11-18 | 11:42:46
  • elinleticia säger:

    Malle: Tack!

    E: det är varmt och skönt...och när du frisknar till så får du komma hit och frottera dig :) Du missade TURTLES igår förresten. Och faktiskt - missade du något, för den var riktigt bra *puss på panna*

    2007-11-18 | 12:03:43
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se

Kommentera inlägget här: