Smuleliten

9 augusti 2008 - Hej alla älskade kära

Kategori: Secondhandbarn

  • Vi sitter fortfarande och pratar om hur lyckliga vi är att allt blev så bra. Att vi nästan kunde känna guds närvaro. En djupt förtröstan att detta är rätt. Att ha alla er som vi älskar/tycker mycket om under vår livs kväll. Det var lycka. Jag har inga ambitioner att skriva mer, men vill säga att jag är så tacksam för att ni alla kom och gjorde kvällen oförglömlig. Lycktan svävar nog fortfarande borta någonstans och skänker ljus till de behövande och orsakar för hoppningsvis inga olyckor. Jag kommer upprepa mig själv och berätta allting och ännu mer imorgon. Och då så har vi:
  •  Så ska vi äta svulstig macdonads frukost imorgon med Freddis bror och min Svåger.  Men jag fortsätter att se honom som min lillebror, alternativt storebror när det behövs. Efter frukosten ska vi glo på filmer som Dennis tagit med. Och jag planerar att lägga upp bild på den första present som vi öppnat. - Spännande!!!!  
  • Steg 2 på härligheterna börjar klockan tre då vi checkar in på vårt hotell (vi var inte så vakna på Lilltons och hann inte riktigt smälta att vi är gifta. Följaktligen hotellvistelse med bubbelbad och mysigheter. Vi kommer kunna föreviga .....fan nu avslöjade jag ju nästan presenten. Sorry.
  • Sen börjar allvaret - packandet av kläder till bröllopsresan till Turkiet. Ni kan ju bara gissa vilka problem det ställer till för mig. Jag har ju inget att sätta på mig. :)

Jag är lycklig

Fotograf Elinleticia: bild på Freddis kusins man och hans söta barn. Riktigt glöder dom! :)

Kommentarer

  • Fire säger:

    Oh jag har missat, så ni är gifta nu!!! STORT GRATTIS! hoppas att dagen var sådär underbar. Tror jag nog, ni verkar ha satsat på ER. Inte att andra ska njuta av ett stort spektakel. Ha en härlig smekis och grattis igen! kramar

    2008-08-10 | 01:24:07
    Bloggadress: http://firekick.blogg.se/
  • jenny säger:

    Jaha. Nu har jag suttit i många timmar och redigerat bilder från bröllopet. Det är så roligt för det blev så många fina bilder på er

    2008-08-10 | 02:59:07
    Bloggadress: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: