Smuleliten

6 november 2008 - Saker att glädjas för

Kategori: Secondhandbarn

En bragd för mig kanske inte är detsamma som en bragd för dig. Och inte en bragd jämförelsevis för mig själv - för några månader sedan heller. Men ändock -


1.att jag tog mig iväg till Okki. Jag var där tills Freddi kom och sen åkte jag hem. Ångesten bultade - men ändå gjorde jag det - och just nu fattar jag inte hur jag ens klarade av att gå utanför dörren!
2. Min nya kameraväska har kommit och den är helt underbar. Väskan ingick i priset när jag köpte House och är ett kap. Jag använder den till vardags också. Det är den snyggaste ryggsäck jag ägt!
3. Alla Manas tröstande inlägg. Jag har saknat henne så mycket! Hon är så himla snäll och uppmuntrande.
4. Jag har hittat tillbaka till poesin. Orden jagar mig. Dom borde blivit nedskrivna för länge sedan - nu är de så många att jag inte riktigt hanterar dem. Men det är iallafall trevliga problem!
5. Igår när Hannes hämtade Max så frågade han om han fick LÅNA katten *ler*. Vårt lilla arragemang har verkligen varit givande på alla fronter. Jag är löjligt glad för vår dagiskatt. Och precis NU - så ringde Hannes på igen med randige Ragnar på armen. Fröjd

Kommentarer


Kommentera inlägget här: