Smuleliten

23 februari 2009 - Lista från Mana

Kategori: Secondhandbarn

1. Hur lång är du ? 150 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Diakon och författare
3. Vad pluggar du ? missionshistoria
4. Har du långt hår ? Jepp det börjar bli rätt långt nu
5. Vilken hårfärg har du ? svart med röda inslag typ
6. Sminkar du dig ? Det är dåligt med sånt, men ibland slår jag till stort!
7. Har du haft sex senaste månaden? Nä - prestationsångest!
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Randiga silkestrosor i brunt och vitt
9. Har du kysst någon idag ? Jepp, Freddin! Och Mila fick en puss också

FAMILJ:
Jag har en ickebiologisk familj (inte särskilt trevlig), och en ytterligare icke-biologisk älskvärd pseudo-familj (Jönssons), en man, en svåger och min lillasyrra Mana, icke att förglömma min lemurfamilj i Helsingborg!  

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? Igår med Mille
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Minns inte
3. Har du kysst nån kompis ? det brukar ju börja så :)
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? jepp
5. Vem har du varit kompis med längst ? Tanja
6. Vem känner dig bäst? Freddi
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? nja, varför skulle jag hata en tröja?
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? nä egentligen inte. De som jag känt så för, har jag dumpat för länge sen.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? egentligen inte. Jag vill inte ha med dem att göra överhuvudtaget.
2. Klä dig annorlunda? jepp
3. Vara dig själv ? Ja absolut, vem skulle jag annars vara?
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Jepp
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Ja för fan, jag vågar till och med bajsa när han ser på - men han vill inte den jäveln!
6. Pierca dig ? skulle nog våga, men tror inte jag skulle vilja
7. Ha sex på offentlig plats ? Egentligen inte, men jag är sexuellt numb just nu!
8. Vara omogen ? beror på vad omogen innebär. Jag tar alltid ansvar för allt jag gör.
9. Äta småkryp ? varför?

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ? tusen dagar sen
2. När var du på semester senast ? i november någon gång i  Krakow
3. Vilken färg är det på din tandborste ? Blå
4. Är ditt hår tråkigt ? nej,det lever sitt eget liv
5. Vem såg dig naken senast ? Freddi
6. Hur ofta duschar du? en gång varannan dag kanske
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? NU

Kommentarer


Kommentera inlägget här: