Smuleliten

23 februari 2009 - Träningslogg

Kategori: Secondhandbarn


Inte jättebra, men ändå tillräckligt för att jag ska våga lägga upp en helkroppsbild. Sist jag gjorde det, dvs 31 augusti 2008 (till vänster)hade jag kommit hem från smekmånaden och var brun och grann. Jag hade simmat mycket under veckan och var hyfsat bra i form. Man får så olika form beroende på vilken sorts träning man kör. Promenerandet har gett mig snyggast form (se bilden till höger, efter tolv veckors träning med Projekt Promenad) - men simningen gör mig stark. Ryggen, armarna och benen slimmas till. Magen rubbas inte ett smack. Dags att kombinera träning kanske? Men idag simmade jag 35 längder!!! Fem till och det hade blivit en kilometer. Fatta hur bra Det är! 

Kommentarer

  • prinsessan säger:

    du har en snygg rumpa, if you don't mind me saying ;D

    2009-02-24 | 10:50:52
  • elinleticia säger:

    Prinsessan: Nä fy så får du ju inte säga :)....joho...massor av gånger. För det behöver jag verkligen höra.

    2009-02-25 | 14:15:24
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/
  • Tom Johansson säger:

    Det är modigt av dig att lägga ut bilder på dig själv. Jag tycker inte att du ska skämmas för

    din kropp. Det är allt för många som gör det.

    Vi är de vi är, och vi är lika bra människor

    oavsett hur vi ser ut. Det tycker säkert

    Freddi också. Njut av allt som du vill njuta

    av och unna dig det. Du duger som du är och

    den du kommer att bli.



    Tom

    2009-02-28 | 19:12:41
    Bloggadress: http://www.tomweb.nu

Kommentera inlägget här: