Smuleliten

7 juli 2009 - Sabla allting

Kategori: Secondhandbarn

Allt är bra. Sen kommer den. Svart mara och jag minns inte att jag någonsin mått bra. Mest handlar min ångest om rädsla. Brorsan D-s har träffat ett underverk. Och jag är rädd för att hon inte ska gilla mig. Och det går jag omkring och oroar mig vansinnig över. Och sen är det en del annat också. Jag tog kontakt med en gammal vän. Vi bråkade som fan förut. Jag tog kontakt för att - jag vet inte riktigt. Jag tror mest det var för att jag undrar hur hon mår och vill veta. Jag vill nog inte bli så nära vän som förut, långt ifrån redo för det. Men jag vill ha kontakt. Och nu vet jag inte hur det blir med det.

Sen känns det som om Mana är mycket längre bort nu än hon var förut. Örebro kunde lika gärna vara Koh La. Det är Långt dit och jag kan inte interagera när jag mår så här. Så jag klarar inte msn och då är jag rätt avstängd. Det känns tuftt men som en sista spark i magen har vi blivit av med Max. Maas är hemma från Spanien och snorken som har blivit en självklar bild i vår lägenhet är borta. Han kommer snart tillbaka - men det är jobbigt ändå.

Positivt då?
Vi bestämde oss enhälligt att inte köpa bilen på det där skumma stället vi var på. Emil visade oss diverse brister på bilen och ägaren kom fyrtio minuter för sent och hade väl egentligen - om man ska vara ärlig - tappat oss redan där. Det låter inte positivt - men jag har äntligen insett att körkort inte är omöjlighet. Vi ska hitta en bil vi gillar och sen ska jag lära mig köra. Det är inte lika omöjligt nu som förut. Och jag blev klar med den första sessionen med modellen Anna idag. Sessionen heter "Solkysst" och jag är jättenöjd. Det är ett långt steg från mina mörkare och gotiska bilder, men de här är lika bra - bara annorlunda. Och jag har fortfarande bilder att göra vid så det räcker till två till fotosessioner. Men som om det inte räcker så har jag bokad fotosession med en modell som heter Tito imorgon. Det ska bli spännande att fota en asiatisk tjej. Jag är lite nervös, men mest tycker jag detta är fruktansvärt roligt. Igår började jag fundera på en utställning och jag vet det perfekta stället. Vi får hoppas att det går i lås men isåfall blir det om några månader.

Positivt är också att Källbybadet är ett jättebra bad och att vi simmar lite då och då. Nu har jag tjejtrubbel en vecka men sen blir det ännu mer bad. Det är skönt för jag saknade verkligen badhuset när vi tog uppehåll.

Kommentarer

  • mana säger:

    Jag klarar inte heller av msn. Alldeles nyss loggade jag in för första gången på veckor, men jag vågar inte visa mig som online. Msn är läskigt.

    2009-07-08 | 08:51:43
  • Elinleticia säger:

    Du skriver här...så då finns du. Jag finns också. Men ibland svindlar jag av känslan att jag inte existerar

    2009-07-08 | 10:53:40
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/
  • Ceriadwen säger:

    Spännande! Jag ser fram emot bilderna. :)



    Kan också meddela att våra små kattfröknar är på bättringsvägen. :)

    2009-07-08 | 19:01:45
    Bloggadress: http://ceriadwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: